Oranżada Hellena – kampania 2017

NAJ pod każdym względem

Co daje największe pole do kreatywnych popisów? W nowej kampanii dla Oranżady Hellena stawiamy na zabawę słowem, ze szczególnym naciskiem na wyrazy subiektywnie najlepsze…

Sceny z udziałem brand hero Kuby Wojewódzkiego w lekki sposób komentują zachowanie Polaków na wakacjach oraz ich zamiłowanie do sondaży. Dopingują również biało-czerwonych biorących udział w siatkarskich mistrzostwach Europy w Krakowie i wszystkich wiernych kibiców.

Rozpoznawalne głosy lektorów – Krystyny Czubówny oraz Tomasza Zimocha – nadają każdemu z trzech spotów niepowtarzalnego i przewrotnie „autentycznego” charakteru. Komunikację prowadzoną w TV, internecie, na materiałach POS oraz odświeżonych etykietach wspieramy „Najkonkursem”, aktywującym wszystkie grupy docelowe.

Klient: Grupa Colian